Продавець Свій Дім - товари для дому та саду розвиває свій бізнес на Prom.ua 4 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1663 відгуків
Ми працюємо у воєнний час!
+380 (96) 071-55-35
вул. Богдана Хмельницького, буд. 75, 39702, Кременчук, Україна
Свій Дім - товари для дому та саду
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Увага! Весь список товарів належної якості на нашому сайті "Свій Дім" підлягає поверненню та обміну! ЩО ТАКЕ ТОВАРИ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ? До товарів належної якості відносяться всі товари, які не були у використанні, а також збережено їх товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, оригінальне пакування, а також документи, видані разом із товаром. - ХОЧЕТЕ ПОВЕРНУТИ ТОВАР? ЩО РОБИТИ? Для того, щоб узгодити повернення товару, Вам необхідно зателефонувати за телефонами, які вказані в розділі "контакти": +380 (96) 071-55-35. Повернення товару здійснюється на зазначені дані в ТТН при отриманні посилки. - ХТО ПЛАТИТЬ ЗА ПЕРЕСИЛКУ ПОВЕРНУТОГО ТОВАРУ? У цьому випадку при поверненні товару ми не відшкодовуємо витрат, пов'язаних із вартістю послуг з доставки товару, а саме: виїзд кур'єра або пересилання транспортною компанією до іншого міста, згідно з декларацією (ТТН). У разі відмови товару вартість послуги з доставки оплачується покупцем. - КОЛИ ПОВЕРНУТЬ ГРОШІ? Після отримання та огляду товару нашим складом, протягом 3 робочих днів кошти буде повернуто на реквізити, з яких здійснювалася оплата. - ХОЧЕТЕ ЗАМІНИТИ ТОВАР? ЩО РОБИТИ? Для того, щоб узгодити обмін товару, Вам необхідно зателефонувати на телефони, які вказані в розділі "контакти": +380 (96) 071-55-35. Обмін товару здійснюється на зазначені дані в ТТН при отриманні посилки. - ХТО ПЛАТИТЬ ЗА ПЕРЕСИЛАННЯ ОБМІННОГО ТОВАРУ? В даному випадку при обміні товару ми не відшкодовуємо витрати, пов'язані з вартістю послуг з доставки товару, а саме: виїзд кур'єра або вартість пересилання транспортною компанією до іншого міста, згідно з декларацією (ТТН). У разі відмови товару вартість послуги з доставки оплачується покупцем. - КОЛИ ВІДПРАВЯТЬ ТОВАР НА ОБМІН? Після отримання та огляду товару, який Вам не підійшов, протягом 1-3 робочих днів буде відправлено інший вибраний Вами товар. ЩО РОБИТИ, ЯКЩО ПРИ ОТРИМАННІ ТОВАРУ ВИ ВИЯВИЛИ ПОШКОДЖЕННЯ АБО БРАК? Якщо при отриманні товару виявлено бій/брак товару, Вам необхідно скласти Акт про бій товару при представнику транспортної служби та повідомити нам номер цього Акту та кількість пошкодженого товару. Повернення чи обмін бракованого товару здійснюється на зазначені дані у ТТН при отриманні посилки. - ХТО ПЛАТИТЬ ЗА ПОВЕРНЕННЯ / ОБМІН БРАКОВАНОГО ТОВАРУ? У разі виявлення браку товару вартість доставки в обидві сторони сплачуємо Ми.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner